ELIN SIMONSSON

31a Maj

Publicerad 2009-05-31 20:39:08 i ♥ Foto,

Igår var en toppendag :D Jag fick sova ut länge och äta jordgubbar till frukost. Jag solade och klippte gröset sen cyklade mamma pappa och jag ner till östanå för att kolla på studentbalen.











Sen på kvällen var det Vårskriket. Mormor och mofrar skjutsade oss till eksjö, det tog några minuter innan vi hittade "storegårds hallen" som var det märkligaste stället jag har varit på konsert. En hockeyrink? heh :D Iaf så gick vi och åt pizza, sen började det roliga.

Jonathan Fagerlund blev en liten besvikelse, han kunde inte ta i någonting i sin sång. Menmen snygg är han iaf hehe. Efteråt var det Billion Oceon med Anton, det var mycket mer röj än med Jonatan. Väldigt duktiga grabbar är dom. Kvällen fortsatte med Sam Elliott. Sedan till veckans,dagens och kvällens höjdpunkt LASSE LINDH.

Efter en toppenspelning kastade han ut sitt plektrum, som stutsade på allas händer sen försvann. Medans alla gick och letade på golvet hittade jag det mohahha. Vi satte oss ner på marken för att vila lite då Lasse kom ut. Vi ställde oss jämte han och jag fick bekräftat att det var hans plektrum ( det fanns förmodligen lite andra plektum på golvet som folk hade hittat och hoppats på att det var honoms). Sen fick ja komplimang för min snygga Lasse Lindh tröja jag köpte förra gången jag såg honom. Vi snackade lite om dne spelningen. Medans han stod och skrev autografer stod vi gämte och väntade till sist. Och lite då och då pratade han med oss. Jag ringde upp Seb som fick hälsa på honom i telefonen. Han gjorde en ny sign på min töja och jag klagade på hans konstiga hjärtan heh. Han signade våra armband och mitt plektrum. När alla andra hade gått frågade vi om han hade några grejer att sälja vilket han hade, så han bad oss vänta medans han skulle hämta sin gitarr och så gick vi tillsammans till kiosken som inte hade kvar några grejer. Så vi skulel följa med till hans loge som han inet visste vart den låg xD efter några telefonsamtal kom nån gubbe med grejerna så jag köpte en skiva och trosor. Vi pratade lite till och jag fick en bamsekram + någar kramar innan det och sen gick vi. 
Toppenkväll :D Efter det var vi så uppspelta så vi dansade nästan helt själva på "discot" i en timme innan vi åkte hem. Sandra, Har jag glömt nått? xD 





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-31 22:12:45

hum,tror faktiskt att du fick med det mesta ;D men det var en otroligt bra kväll iaf:)<3

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-31 22:12:59

hum,tror faktiskt att du fick med det mesta ;D men det var en otroligt bra kväll iaf:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela