ELIN SIMONSSON

Onormalt..

Publicerad 2011-03-31 21:59:42 i

shit.. hittade just en bloggare med helt sjuka åsikter.. Benzie.. och inte bara detta..

"Hej "13 åriga tjejen". Det är väl klart att min blogg är bäst?  Sveriges nästa största blogg! Först och främst vill jag säga grattis! Du har tagit det första steget, du har insett att du är överviktig och du MÅSTE gå ner i vikt! Det är inte många som gör det. Att vara överviktig, är en sjukdom. Det är inte normalt! Man förstör bara sin kropp. Jag brukar säga: Så länge dina lår inte sitter ihop väger du normalt! Många kanske tycker att det är för smalt, men lyssna inte på dem! Dem ljuger bara för dig. Att vara smal är något som är otroligt viktig i dagens samhälle.  Feta människor är lägre ner i hierarki listan.

Jag har tidigare skrivit i min blogg hur man går ner i vikt! Det ända du behöver göra är att äta 1 gång dagligen! Jag brukar överleva på en oliver! Så tro inte att du måste äta som en gris (blondinbella). Det är inte nyttigt att äta för mycket. Sedan kan det vara väldigt jobbigt i början, man kan känner sig ofta hungrig. Det du kan göra då är att du tar en bomulls tuss, och doppar den lite i utspätt citron saft. Se till att inte ha för mycket citron! Det kan leda till för mycket kalorier. Jag hoppas att detta hjälper dig på din väg till perfektion.


Förhoppningsvis ser du ut såhär i framtiden!
"

Förstår inte hur folk vill vara så här smala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela